Показать сообщение отдельно
Старый 10.11.2021, 16:45   #9
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,584
Сказал(а) спасибо: 2,251
Поблагодарили 3,280 раз(а) в 1,644 сообщениях
Вес репутации: 49
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от malyshka Посмотреть сообщение
... хто може дати конструктивну пораду.
Тут все залежить від виробника і тих, хто завозить дану продукцію в Україну. Захочуть - поправлять на деякий час, не захочуть - так і залишиться. Ще треба брати до уваги, що за дякую від дистрибютора китайці, тобто розробники програмного забезпечення, наврят чи будуть цим займатися, а дистрибютор в свою чергу зважує всі за та проти витрачання грошей на підтримку конкретного девайсу. Як варіант, стукатися в техпідтримку сатінтегралу і просити їх вирішити проблему.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием