Показать сообщение отдельно
Старый 23.06.2025, 21:06   #295
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 846
Сказал(а) спасибо: 464
Поблагодарили 1,258 раз(а) в 587 сообщениях
Вес репутации: 33
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Вирізати та здати в утілізацію за гроші-ЦЕ в нас усі можуть.
Звичайний прийом "ремонту" в автосервісах.
Таке можу й сам зробити вдома,замість "ката" вварити пламегасник та потім перешити "мозги" на Євро 2.
================================
Питання було в безпосередньому очищенні каталізатора хімічними речовинами без знімання з автомобіля.
Дивився ролік в ЮТубі -Очищення каталізатора безпосередньо всередину пінним засобом.Але "шпрехають" на німецькому.Останній ще не вивчив..Але й так все ясно,сам процесс та кінцевий результат.Дійсно є еффект.Як раз і шукаю зараз варіанти подібного засобу.Подивлюсь ще і на китайських платформах.
---------------------------------------------------------------------------
В Мене знайомий в автосервісі вже декілька років миє каталізатори.
Але спочатку повністю знімають з авто,потім миють в ванні з "спецросчином".
Потім продувка,просушка і ставлять на місто.Секрет розчину нікому не видають.
Але Я можу розкрити "ноу хау".
Звичайний розчин теплої води з миющим засобом "Феррі".
Вимиває сажу аж бігом.Каталізатор ходе й живе після цього ще декілька років.Звичайно,якщо ячейки цілі і не оплавлені.
На всіх своїх автівках екологію жодного разу не видаляв , хоча кулібіни рекомендували цю кастрацію .Перша інжекторна машина в мене була в 2000 р. Це була 21093 ''Балтика '' з G.M. інжектором і всією електронікою Бош .
На теперішній - Trafic 2.0 dci [дизель] заглушений клапан EGR без відшивок і сторонніх втручань .
Жодних хімій для чистки форсунок , сажевих , чи каталізаторів - ніколи не використоаував !
Навіть антигель для дизеля ніколи не лив !
sergeyss9 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: