Показать сообщение отдельно
Старый 25.06.2025, 18:51   #296
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,735
Сказал(а) спасибо: 7,839
Поблагодарили 17,551 раз(а) в 7,216 сообщениях
Вес репутации: 86
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Ось так виглядає каталізатор при проведенні "ендоскопії".(див.скр.)
На вигляд не виявлено порушень та оплавлення ячійок.
Але вже є сліди нагару коричньового коліру.
Термін експлуатаціі трохи менш 100 000 км.
-------------------------------------------------------
Будемо застосовувати Pro-Tec DPF/Catalyst Cleaner (P2985 ) (см.п.290).
Опис:
1:
Очищувач каталізатора та фільтра сажі без зняття P2985 DPF/Catalyst Cleaner PRO-TEC

Розчиняє та видаляє всі забруднення та залишки сажі з сажевого фільтру та каталізатора.
Призначений для очищення каталізаторів і фільтрів сажі (DPF) без їх зняття з автомобіля.
Також ідеально підходить для очищення клапана рециркуляції відпрацьованих газів EGR.
Застосовується через отвір для лямбда-зонда чи датчика тиску.

Дозування:
Місткість - 400 мл. (Достатньо для промивки одного каталізатора).

Інструкція із застосування:

Перед використанням вміст упаковки слід інтенсивно струсити протягом 1 хвилини!

Перед чищенням перевірте рівень оливи в двигуні. Необхідно замінити масло, якщо в нього потрапляло дизельне паливо.
Встановіть доступ до фільтра, знявши лямбда-зонд перед каталізатором.
Безпосередньо через гнучкий розпилювальний зонд (входить у комплект), введений в отвір на вході каталізатора, розпорошити засіб (при вимкненому двигуні) в кілька інтервалів по 5 секунд з паузою в 5 секунд . Під час розпилення балон необхідно тримати вертикально і не перевертати догори дном.
Вийняти зонд розпилювання і змонтувати знятий датчик.
Якщо можливо, перезапустіть процес регенерації за допомогою тестера і видаліть існуючі помилки. Після цього здійсніть подорож тривалістю близько 20 хвилин, бажано в режимі траси.
При обробці каталізатора, сажа, що утворилася на ньому, розчиняється в мікрочастинки, сприяючи її випалюванню в процесі експлуатації.

Засіб застосовується для всіх каталізаторів і фільтрів DPF.

Для оптимальної регенерації в дизельних двигунах ми рекомендуємо додати PRO-TEC DPF Super Clean (P6171) в паливний бак після запуску тест-драйва.
Також рекомендуємо для бензинових двигунів PRO-TEC OXICAT (P1180)

Відосик:https://www.youtube.com/watch?v=l3Dw...BA%D0%B8%D0%BD
Изображения
Тип файлаИмя файла Размер файлаЗагрузок
Тип файла: jpg StillSnapshot000000.jpg 121.8 Кб 3
:: Заметка ::
Скачал? - нажми "Спасибо"

Тип файлаИмя файла Размер файлаЗагрузок
Тип файла: jpg StillSnapshot000001.jpg 107.2 Кб 2
:: Заметка ::
Скачал? - нажми "Спасибо"

Тип файлаИмя файла Размер файлаЗагрузок
Тип файла: jpg StillSnapshot000002.jpg 114.4 Кб 3
:: Заметка ::
Скачал? - нажми "Спасибо"

__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: